مساعدت بنیاد خیریۀ حبیب‌یار برای ۳۴۶۰ خانواده در ولایت غور؛

بنیاد خیریۀ حبیب‌یار در جریان سال ۱۴۰۱هـ.ش. برای ۳۴۶۰ خانوادۀ مستحق در مرکز و سه ولسوالی: دولینه، شهرک و تولکِ ولایت غور، مواد غذایی مساعدت نمود. موادِ مساعدت‌شده شامل آرد، برنج و روغن بوده است. قبل از توزیع مواد غذایی به خانواده‌های مستحق، تیم سروی این بنیاد که متشکل از دوازده‌نفر بودند، به سرپرستی حاجی دُرمحمد بشردوست به روز پنج‌شنبه تاریخ ۲۹/۲/۱۴۰۱ هـ. ش. به منظور سروی و شناسایی خانواده‌های بی‌بضاعت در مرکز و سه ولسوالی ولایت غور، عازم این ولایت گردیدند. این تیم ابتدا به منظور اخذ اجازۀ سروی، با مقامات محلی ا . ا . ا. در ولایت غور دیدار نمودند و بعد از اخذ اجازۀ سروی، در قالب پنج گروه، شروع به کار نمودند.

بعد از ختم کار تیم سروی، نخستین محمولۀ مواد غذایی به روز شنبه تاریخ ۳۱/۲/۱۴۰۱هـ.ش. از ولایت هرات به فیروز کوه (مرکز ولایت غور) انتقال داده شد. این مواد غذایی با حضورداشت مقامات ا. ا. ا. در ولایت غور، علمای کرام و ناظران بنیاد خیریۀ حبیب‌یار به مستحقان واقعی آن که قبلاً توسط تیم سروی بنیاد خیریۀ حبیب‌یار شناسایی شده بودند، توزیع‌گردید. محمولۀ دوم کمک های بنیاد خیریۀ حبیب‌یار به تاریخ۴/۳/۱۴۰۱هـ.ش. از ولایت هرات به ولسوالی‌های تولک، دولینه و شهرک ولایت غور انتقال داده شد و برای مستحقان قبلاً شناسایی شده، توزیع‌گردید.

در پایان کار و قبل از برگشت تیم سروی، مقامات محلی ا. ا. ا. در ولایت غور از بنیاد خیریۀ حبیب‌یار و تیم سروی این بنیاد خیریه بابت زحمات فراوان شان قدر‌دانی نموده و لوح سپاسی را به رسم یادگار برای حاجی دُر محمد بشردوست سرپرست تیم سروی در این ولایت، تقدیم نمودند

.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.